Reklamacja

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go z załączonym formularzem reklamacyjnym po kontakcie ze sprzedającym.
 
Zapakowany w oryginalne pudełko, lub pudełko zastępcze wraz z kartą gwarancyjną i załączonym formularzem reklamacyjnym.
 
Sklep w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia zajmie się rozpatrzeniem reklamacji.
W przypadku konieczności dokonania dodatkowych wyjaśnień termin ten wydłuża się o czas trwania wyjaśnień.
 
Koszt wysyłki reklamacji w jedną stronę pokrywa kupujący. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę/paragon oraz opis przyczyny reklamacji.
 
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

Plik do pobrania: Formularz reklamacyjny

Gwarancja

Wszystkie sprzedawane przez sklep produkty posiadają gwarancję producenta, która jest dołączona do produktu.
  
Serwis produktu odbywa się bezpośrednio u producenta towarów, którego dane widnieją na karcie gwarancyjnej wraz z warunkami gwarancji oraz ewentualnym terminem napraw.
Bezpieczne płatności dotpay